dinsdag 21 februari 2017

True Love Never Gets Old

Goedemorgen allemaal,

Mijn schoonouders zijn 47 jaar getrouwd dus daar hoort een toepasselijk kaartje bij.

Ik had niet zo heel veel tijd en ben daarom aan de slag gegaan met een vel uit het stansblok Vintage Flowers


De basis is kraft cardstock en een shape art mal van Dutch Doobadoo. Ook heb ik een wat ouder scrapvel gebruikt omdat degene in het blok niet groot genoeg was. Deze heb ik wel gebruikt onder het plaatje.


Verder nog een kantje en wat chipboardfiguurtjes gebruikt, de rest van de versieringen en de tekst komen allemaal uit het gebruikte vel uit het stansblok.


Alle randjes heb ik een wat oudere look gegeven door ze te beinkten met bruine inkt en daarna nog een klein beetje witte gesso op de randjes gesmeerd.

Gebruikte Studio Light materialen:

Hoe vinden jullie mijn 'snelle' kaart?


2 reacties:

  1. Goedemorgen!
    Van harte gefeliciteerd met het enorme bijzondere jubileum van je schoonouders!
    En wat een mooie kaart ondanks dat je weinig tijd had.

    Fijne dag
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is just gorgeous! Love the vintage cards.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen