maandag 29 september 2014

Big Kiss

Vandaag heb ik voor jullie dit lieve kaartje om te showen.
De basis van deze kaart is kraft cardstock en het paperpad van Studio Light PPSL01.
 
 
Het afdrukje is van Mo Manning en heet Blueberry Girl. Ik heb haar ingekleurd met mijn Copic Markers. De bloemen zijn stansen van My Favorite Things- Die namics.

 
Het hartje is van Marianne Design (Col1307), ronde vlindermal, randstans en hoekje zijn van Noor!Design.
 
 
Ik heb alle randjes beinkt met distress inkt, Vintage Photo en de rechthoekige delen gestikt met mijn naaimachine. Rond het afdrukje heb ik ook gaatjes gemaakt met de naaimachine. (zonder draad)


 
Groetjes, Katja
 

2 reacties:


  1. Hoi Katja,

    Ik vind het een super mooi kaartje,
    en zo lekker vrolijk ook ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen