maandag 15 september 2014

MDF banner met Tea Time Avery

Vandaag ben ik jarig! 44 jaar!
Vandaar deze Happy Birthday-post.

Ik laat jullie een banner/vlaggenlijn zien van MDF van Let's Get Bizzee. Deze set bestaat uit 5 vlaggetjes maar ik heb er 3 gebruikt.
Ik heb ze beplakt met het mooie papier uit het Paperpad van Studio Light.
Ik heb de stempel Tea Time Avery gebruikt en ingekleurd met Copic Markers.
 
 
Ook de bloem is gemaakt van het dessinpapier uit de paperpad en bewerkt met inkt en glitter. DE stans van de bloem is van Noor!Design. De banner met groene bloemetjes is van Whimsy Stamps, de swirl van MFT Die Namics, het mooie hartjesrandje is van Dutch Doobadoo, letterstempels zijn uit een set van Noor!Design en heb ik opgeplakt met foamtape zodat ze wat hoger kwamen te liggen.
 
 
De randjes in kraft die ik hier gebruikt heb zijn de nieuwe vintage borders van Noor! Design, bloem heb ik gemaakt van lichtgewicht klei en een malletje en bewerkt met wat stickles en inkt. Blaadjes zijn uit een stans set van Leanne Creatief.
 
 
Tekststempel SO LUCKY TO KNOW YOU is van Whimsy Stamps en heeft een bijpassende stans. De Swirl is van MFT Die Namics en het klavertje 4 van memory Box.
 
Do you like this banner???
Greetings, Katja
** Creative Designer of The Paper Nest Dolls **

4 reacties:

  1. Hallo Katje,
    Allereerst wens ik jou een fantastische verjaardag toe ... geniet van je dagje misschien wel vol verrassingen.
    Je creatie is weer super !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als eerste van harte gefeliciteerd en een hele zonnige en feestelijke dag toegewenst en je slinger ziet er geweldig mooi en leuk uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy happy B-day !!!!!!
    En weer een prachtige creatie,
    ziet er echt super mooi en gaaf uit ☺
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen