dinsdag 2 september 2014

Labelkaartje "No Fishing"

Hallo allemaal.
Dit keer van mij weer eens een mannenkaartje.
Materialen zijn (bijna) allemaal van Studio Light.
 
Het kaartje is gemaakt van een dubbelzijdig scrapvel (cardstock) UNIVI04.
Het dessinpapier is van BASISSL146 & 149.
Het 3D-plaatje is uit een EASYVL411 en de andere plaatjes zoals het visnet en schelp zijn van de EASYVL412.
 
Het randstansje is een nieuwe van Noor! Design, vintage border. Verder heb ik nog een stukje lint, hobbytouw en een bedeltje gebruikt van een vis.
 
Ik vind mijn kaartje wel erg leuk geworden. Niet te druk maar een echte mannenkaart.
 
 
Op het label heb ik een leuke tekststempel gebruikt in dezelfde kleur gestempeld als dat ik de randjes heb bewerkt, zo is het mooi één geheel!
 
 
 
 

3 reacties:

  1. Een hele gave en stoere kaart, mooi hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Katja een prachtig kaartje met een bekend patroontje ... knap weer !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk stoere mannen tag kaart
    erg leuk gedaan

    liefs Debby
    http://debbysscrapcards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen