dinsdag 16 september 2014

Mannenkaart: Beer Point

Vandaag weer eens een mannenkaartje.
Deze heb ik gemaakt voor de 70ste verjaardag van mijn vader.
 
 
 
Ik heb als basiskaart kraft cardstock gebruikt en dessinpapier van Studio Light SCRAPSL03 en SCRAPSL04 en UNIVI03. Het labeltje (Magnolia Doohickey) heb ik uit stof gestanst en daar 70 op gestempeld. Deze stempels komen uit een hele gave set met letters en cijfers STAMPSL92.

 
Het 3D plaatje is uit een easyvel van de Vintage Line, EASYVL413 het plaatje waar ik Hartelijk Gefeliciteerd STAMPRW30 op heb gestempeld komt uit een chipboard vel CHIPSL03.

Bellen en golfjesrand zijn stansjes van Memorybox, Postcard is een stempel van Noor! Design, Pijl is een stans van Whiff of Joy. Verder heb ik nog wat plakparels, hobbytouw, knoopbrads (button & flowerbrads, Making Memories) en distress inkt Vintage Photo voor de randjes.
 
Ik hoop dat jullie mijn mannenkaart de moeite waard vinden?!


2 reacties:

  1. helemaal geslaagd kaartje, lekker stoer, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey gefeliciteerd met je vader !
    Hele gave kaart heb je voor hem gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen