maandag 8 september 2014

What a little bird said

Wat is de nieuwe My Botanic Garden-lijn van Studio Light toch prachtig.
Binnenkort wordt deze lijn nog uitgebreid maar er is nu al een hoop moois.

Voor dit verjaardagskaartje heb ik als basis wit linnenkarton gebruikt van 13,5 x 27.
Het 3d-plaatje komt van een easyvel (dus niet knippen...) EASYMBG426.
Het dessinpapier is het BASISMBG170, 171 & 173
 

De mooie stans waar het plaatje op zit is van Noor!Design, softboard honingraat is van Dutch Doobadoo en hebik net zoals de tekststempel van Whimsy Stamps bewerkt met Crackle Paint Picked Fence en Stickles Platinum. Houten vogeltje en vlinders komen van de Xenos. Papieren cardboard figuurtjes vogel en vogelhuisje zijn ook van Dutch Doobadoo. Deze heb ik alleen even een beetje aangezet met Walnut Stain Distress Inkt.

 
Het mooie vintage achtige randje is ook van Dutch Doobadoo, Paper Art Borders.
Verder heb ik al het dessinpapier gestikt met mijn naaimachine, en nog wat plakparels, kleine knoopjes, een kantje en buckle toegevoegd.
 
 
 
 

 


 

1 reacties:

  1. Zeker een mooie lijn !
    Morgen een mooi kaartje met deze lijn op mijn blog ;)
    Gaaf kaartje Katja ☺
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen