zaterdag 13 september 2014

Roller Waitress Avery: Good Times

Vandaag wil ik jullie dit leuke kaartje laten zien met The Paper Nest Dolls stempel Roller Waitress Avery. Ik heb haar ingekleurd met mijn Copic markers.
 
Today i wanted to show you this card with Roller Waitress Avery.
I did color her with my Copic Markers.
 
 
Het mooie papier komt uit een van mijn favoriete paperpads van Studio Light PPSL01.
Zijn de kleurtjes niet geweldig?
De vorm van mijn kaart is gemaakt met één van de gave Shape Art Mallen van Dutch Doobadoo.
 
The pretty papers i did use are from Studio Light, it's one of my favorite paperpads.
Don't you love those colors?
Shape of the card i did make with a Shape Art Mal of Dutch Doobadoo.
  
 
Verder heb ik nog gebruikt: Label Art van Dutch Doobadoo, een stans van memorybox waar ik een paarse knoop op heb geplakt, de paperclip komt van de Hema, en de ovale stans in het midden is van Spellbinders.
Other things i did use are: Label Art from Dutch Doobadoo, Memorybox Dies (with purple button), paperclip (Hema), Oval Dies from Spellbinders.
 
 
Ook heb ik nog wat papieren bloemetjes/roosjes gebruikt, Gesso, Distress Inkt Walnut Stain, Platinum Stickles, Molotow Marker Wit & Stickles Diamond heb ik gebruikt om de houten vlindertjes (Xenos) wat te pimpen.
 
Also did use some paper flowers, gesso, distress ink Walnut Stain, Stickles Platinum, Molotow Marker and Stickles Diamond on the wooden Butterflies. (Xenos)
 
Wat vinden jullie van mijn kaartje??

I hope you'll all like my card?!!!
 
Groetjes/Greetings, Katja

2 reacties:

  1. het is inderdaad een heel erg leuk en geslaagd kaartje, met veel mooie en fijne details,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave kleuren combi, super mooie kaart ☺
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen