maandag 18 januari 2010

2 heel verschillende winterkaartjes gemaakt!



Deze vind ik zelf erg goed gelukt!

En ja deze heeft wel een winters plaatje maar ziet er toch vrolijk uit door de kleuren.

Helaas nog steeds mijn snij-stans-embossingapparaat nog niet binnen dus moet nog even roeien met de riemen die ik heb. Heb al een aantal spellbinders en joycraftmallen maar die liggen dus te wachten, op de Epic Six!! Nu maar hopen dat hij straks goed bevalt. Zit er al een tijdje met smart op te wachten en heb helemaal zin om er mee aan de gang te gaan.

Groetjes, Katja


6 reacties:

  1. Wat een vrolijke kaartjes, ze zijn heel leuk en mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaartjes weer! ik zou ook helemaal ongeduldig raken als ik de malletjes al had maar het apparaat nog niet! hoop voor jou dat hij snel binnenkomt!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Katja,

    Ik zag je berichtje op mijn blog en ben dus eens komen kijken. Grappig dat je elkaar dan in "blog" land tegen komt, terwijl je bij elkaar op het dorp woont!
    Je maakt mooie spulletjes! Erg leuk hé fimo. Je kaarten zijn ook super!
    Ik ben ook volger geworden hoor! Kan ik eens vaker komen kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen