vrijdag 22 januari 2010

Leuke "grote" meidenkaart

Ik was de afgelopen week eigenlijk aan het wachten op mijn Epic Six en wilde daar dan wat kaarten mee gaan maken, maar aangezien hij nog niet binnen is en het steeds meer ging kriebelen ben ik toch maar weer aan de slag gegaan.

Ik heb deze kaart vanmiddag gemaakt voor dochter van een vriendin/collega van me. Zoals je ziet is ze 13 geworden en vond deze digistamp van Mo's Digital Pencil Cara Chatting daar wel erg geschikt voor.

Hoe vinden jullie hem?

Groetjes,
Katja

4 reacties:

  1. Hoi Katja,
    een hele leuke kaartje heb je gemaakt!
    En het afdrukje is echt ideaal voor een 13 jarige
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuk kaartje! Een heel toepasselijk plaatje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Kaatje, ik vind je kaartjes superdesuper gaaf!!!!!! Ik wist al dat je ontzettend crea bea was maar dit slaat ook weer alles hoor;) Echt heeeeel leuk en mooi gemaakt. Dikke kus Maatje

    BeantwoordenVerwijderen