zaterdag 2 januari 2010

Weer 2 kaartjes gemaakt!

Deze kaart heb ik gemaakt met een afdrukje van digistamp 'snow angel' van Karen's Doodles deze heeft Coby me opgestuurd met toestemming van Karen. Dit omdat ik (nog) geen printer heb.



En deze babykaart heb ik gemaakt voor mijn nichtje die bevallen is van haar eerste kindje.



Hier zie je de bloemen die ik gemaakt heb met mijn nieuwe retroflowerponsen van EK success



Ik ben natuurlijk weer erg benieuwd naar jullie op of aanmerkingen!!!
En allemaal natuurlijk nog een heel goed en gezond maar ook creatief 2010!!!

Groetjes en liefs,
Katja

13 reacties:

  1. Wat een prachtige kaartjes!
    En een gelukkig 2010
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn leuk je kaarten een tippie kijk maar naar mijn retro bloemen ik bol ze op geeft ook een leuk effect ene nog een goed 2010 toegewenst xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes zeg...!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en mooie kaartjes, prachtige kleuren!
    Ook voor jou en je familie de allerbeste wensen voor een goed en gelukkig 2010!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Katja:
    I LOVE the card you made with my Snow Angel drawing. It is very cute! Happy New Year to you!
    Hugs, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind de kleurstellingen van je kaarten echt mega gaaf! jij ook nog de beste wensen!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakt erg mooie kaarten zeg ik kwam via via op je blog en ben meteen volger geworden.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Looks wonderful!!! Thanks for playing along this week at DCRU!!!
    Sammye Jo
    DCRU DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Katja, Your cards are very fun with wonderful coloring. I like you use of layered flowers and that cute paper button on your "Its a Boy" card. Thank you for playing along with the DCRU Challenge this week.

    Smiles,
    Gwen DT@DCRU

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How completely adorable and totally sweet!! Great work!! Happy you found time to enjoy a little DCRU fun!!

    LORi Boyd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Katja I just LOVE your cards! They are completely adorable! So happy you joined us this week at DCRU!
    Hugs
    Amber *DCRU DT*

    BeantwoordenVerwijderen