zondag 17 januari 2010

Creatief dagje gisteren

Ik had Ruby beloofd samen te gaan fimo-en. Ze wilde wat kralen maken en ik had nog een opdrachtje om paddestoeltjes van fimo te maken dus daar zijn we 's morgens mee begonnen.



's Middags heb ik nog een kaartje afgemaakt waar ik al aan begonnen was:


En nog voor een wedstrijdje op clubs.nl deze kaart gemaakt:



's Avonds gingen we naar de Overal-tour van Nick & Simon in Goes met z'n viertjes. De meiden (en ook wij) hebben reuze genoten. Wilbert en ik waren al een x naar dezelfde show in Den Bosch geweest en de meiden wilden zo graag dat we (omdat het nu lekker dichtbij huis was en op zaterdag) nog maar een x zijn gegaan.


We zaten redelijk dichtbij maar is toch niet echt gelukt mooie foto's te maken. Dit waren de beste... :(

Fijn weekend verder!!!

Groetjes,
Katja

6 reacties:

  1. Hoi, leuke dingetjes heb je weer gemaakt, ik heb je nog een mailtje gestuurd gister, heb je die wel gehad?
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je gemaakt zeg..!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, wat een lieve paddestoeltjes!
    En mooie kaartjes dat je hebt gemaakt.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou je hebt leuke dingen gemaakt en gedaan :) ik vind je teststempels zo leuk. kan je mij vertellen van welk merk ze zijn of waar je ze gekocht hebt ( heb jij hier ook een pons bij? of niet? ). erg leuk die nederlandse teksten zo!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige en hele leuke kaartjes. Ook de kralen vind ik super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen