donderdag 7 januari 2010

Alweer 7 januari!

Gisteren en eergisteren deze 2 kaarten gemaakt. De bovenste met het Greeting Farm stempeltje ben ik eigenlijk wel tevreden over. De onderste 'jongens'-kaart vind eigenlijk minder goed gelukt. Waarom weet ik eigenlijk niet. Vind het altijd moeilijk om een jongenskaart leuk te versieren.

Dus als jullie tips hebben dan hoor ik het graag!

De stempeltjes (van het labeltje en de knopen...) die ik op de onderste kaart gebruikt heb kreeg ik gisteren binnen. Het zijn clearstempels die ik bij mijn abonnement op de Cards Only kreeg!


Ook heb ik gisteren eindelijk mijn Epic Six besteld. Heb ook via een amerikaanse site al wat spellbinders besteld dus over een week (of misschien iets langer..) kan ik daarmee ook aan de slag.

Groetjes,
Katja

5 reacties:

  1. Beide kaartjes zijn geweldig leuk, ook de onderste. Super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer geweldig Katja!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tips? euhhhh nee, want vind ze beide super goed gelukt! Jongenskaarten zijn ook moeilijker, misschien dat je daarom kritischer er naar kijkt, maar ik zie niet wat er anders had gemoeten! ;-)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je jongenskaart wel heel erg mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Katja,

    Wat een leuke kaartjes maak je zeg! Ook je sieraden zijn helemaal top.

    Ik heb ook altijd moeite met een jongens of mannenkaart. Misschien een idee; sterren (i.p.v. een bloemetje bij de dames) doen het ook altijd goed op zo'n kaart.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen