donderdag 14 januari 2010

Weer even wat nieuwe sieraden showen!

Ik heb van de week een paar canes gemaakt in bruintinten met wit en transparant. Daarvan ook een serie kralen. Eergisteren de kralen gelakt en gisteravond een aantal sieraden van gemaakt. Het zijn 3 verschillende kettingen geworden en 2 armbanden.
Zie hieronder het resultaat:



Mocht er iemand interesse hebben in 1 van mijn sieraden, ze zijn te koop hoor!

Verder was ik voor mijn kaartenhobby stad en land afgeweest voor kraft cardstockpapier en nergens kunnen vinden. Gisteren eindelijk gevonden en op internet besteld en kreeg het vandaag binnen. Ook nog clearstamps van Kars met verjaardagsteksten en nog wat letterstickers besteld.

Gisteren had ik al wat nestabilities van Spellbinders binnen gekregen dus ik wacht met smart op mijn Epic Six die ik besteld heb. Mijn handen jeuken om ermee aan de slag te gaan.
Ook had ik nog superleuke digistamps bij iemand besteld dus als onze andere printer er is wil ik daar ook mee aan de slag gaan.

Ik hoef me dus nog niet te vervelen!



Wilde alleen deze foto nog even showen. Sydney gaat komend schooljaar naar de middelbare school en heeft (alvast voor haar verjaardag) een nieuwe fiets gekregen. Haar 'oude' fiets hebben we doorgeschoven naar Ruby. Ze zijn er allebei erg blij mee zoals je op de foto wel kan zien!

Groetjes,
Katja

3 reacties:

  1. Wat een prachtige sieraden heb je gemaakt!! en de nieuwe fiets ziet er goed uit.. xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marley!!! Dankjewel voor het compliment!
    Als je volger wordt van mijn blog kan je meedoen met mijn candy en kan je een sieradensetje winnen...
    Dus waag een kansje!
    Gr. Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super leuke setjes!!!!!
    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen