woensdag 27 januari 2010

3 kaarten gemaakt gisteren!

Voor Mo's Challenge heb ik deze kaart gemaakt in blauw/paars met deze stoere draak erop:



En voor Copic Color Challenge deze kaart:



En deze stempel van Whiff of Joy "Party Goat" had ik vorige week binnen gekregen dus daar wilde ik ook wat mee maken en dat is deze kaart geworden. Vind hem zelf wel erg goed gelukt!


Ik kreeg gisteren mijn nieuwe copics binnen uit de USA en de pons van Martha Stewart die ik op deze 3 kaartjes heb gebruikt!

Groetjes,
Katja

11 reacties:

  1. wow gaaf hoor ziet er goed uit je gaat als een speer,, vraagje die ticket stempels met nederlandse teksten van wie zijn die ,zezijn super groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten.Vooral nr. 2 is sweet.Die is zeker goed gelukt.
    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie kaartjes weer! dat jij er zo drie uit je mouw schud, ben blij als ik altijd 1 per dag af heb!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes, ik vind ze alle drie prachtig! De paarse heeft wel mijn voorkeur, die is super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super sgattig al die kaartjes weer zeg!
    Dat draakje is toch wel de mooiste vind ik

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaarten zijn stuk voor stuk prachtig geworden Katja!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een productie! Mooie kaarten, vind vooral het blauw paarse draakje erg leuk. Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank jullie wel dames. Ik had de drie afdrukjes al ingekleurd dus vandaar dat ik er 3 had gemaakt. Normaal lukt 2 meestal wel of soms 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze weer leuk Katja! Zou ik misschien 1 of 2 van je kaartjes op mijn blog mogen laten zien? (Natuurlijk met vermelding van jouw naam)

    Ik hoor het graag!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor dat mag zeker. Zou ik zelfs erg leuk vinden.

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen