dinsdag 26 januari 2010

Opbergtip Spellbinders & Joy Craft !

Ik heb bij de Hema magnetisch fotopapier gekocht.
Dat zijn 10 velletjes van 10x15 cm voor €4,95


Even de maat van de Spellbinders opgemeten en op maat geknipt en met dubbelzijdig tape in een leeg cd-doosje gedaan. Met de lettertang even de naam van de Spellbinders of Joycraft stencils erin gezet en dit is het resultaat.


Voor de Joycraft stencils heb ik restjes van het magnetisch fotopapier gebruikt.

Misschien kende jullie deze manier van opbergen al maar anders hebben jullie er misschien wat aan!!!

Groetjes,
Katja

7 reacties:

  1. ja ik heb ze ook. maar gewoon rechtop staan. maar dan hebben ze te weinig krachtvind ik. maar zo heb ik het nog niet geprobeert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe bedoel je precies? In een kaartenbakje ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi katja,

    Ik kon hier bij de hema dat papier niet vinden dus heb de magnetische tape gekocht bij de hema en daarvan 2 stroken in een cd doosje gedaan, dat werkt ook en je kunt met 1 rolletje tape een paar doosjes "bekleden"
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja daar had ik ook van gehoord. Ik zocht mezelf rot bij de hema en heb er toen om gevraagd en het ligt bij de fotoafdeling, fotopapier enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi katja,
    Dat magnetische plakband lag bij de andere schrijfwaren, toen ik om het fotopapier vroeg wisten ze niet waar ik het over had, keken me aan of ik gek was. Ach ik heb nu de tapen en dat werkt ook goed.

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Katja: I just emailed you "Pony Love" to both of your emails. I also sent a copy of the other email I sent on Jan. 22. Maybe the email is in your SPAM or Junk folder. Look there. Please email me when you get the file so I can be sure you got it. Thanks for your patience :-) Hugs, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Katja

    Bedankt voor de tip.

    Ik ga kijken of ze hier ook te krijgen zijn.
    Was al van plan om magneetmatten te kopen omdat ze steeds alle kanten uitgaan.Dit is een prima alternatief.

    Grietjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen